Trailerkorekort_havnen_phone_1500x688px

Trailerkørekort Odense

Har du erhvervet et kørekort til personbil B, og drømmer du om at erhverve et trailerkørekort Odense til privat brug, eller er det nødvendigt at udvide dit kørekort i forhold til dit arbejde, tilbyder vi hos Ross Køreskole B/E kørekort til stor trailer.

Et trailerkørekort til stor trailer B/E giver dig stor frihed og gør det let at transportere gods og køre med større vogntog, end hvad er muligt med et almindeligt kørekort B og udvidelsen kategori B+. Samtidig forbedrer du ved erhvervelse af et trailerkørekort Odense dine køreegenskaber og bliver en bedre bilist. Med vores brede erfaring, målrettede undervisning og grundige træning er du godt rustet til sikkert at færdes på vejene med påhængsvogn.

Trailerkørekort Odense til ethvert behov

Slip for begrænsningerne og tag et trailerkørekort Odense til stor trailer. Hos Ross Køreskole har vi gennem mange år hjulpet elever med teori- og køreundervisning i forbindelse med erhvervelse af trailerkørekort Odense, og derfor kan vi også hjælpe dig. I undervisningen lærer du alle regler for kørsel med trailer herunder hestetrailer, bådtrailer, autotrailer, maskintrailer og campingvogn, så du kan bestå køreprøven til det lovpligtige trailerkørekort. Når du har bestået prøven, er du er klædt godt på til at køre med større vogntog med en samlet totalvægt på op til 7.000kg. Det betyder, du har mulighed for at føre en bil på op til 3.500kg i totalvægt og med en påhængsvogn tilkoblet på 3.500kg.

Hos Ross Køreskole kan du tage dit kørekort til trailer i løbet af få uger, så du trygt og sikkert kan komme ud på vejene. Ligeledes giver vi dig mulighed for at tage et trailerkørekort Odense uden for almindelige arbejdstider, så du let kan passe dit job og undgå fravær på dit studie. Vores kompetente undervisere giver dig en grundig undervisning både i og uden for teorilokalet, hvilket sikrer en høj beståelsesprocent. For at erhverve sig et trailerkørekort Odense handler ikke kun om at være i stand til at bakke, men også kunne til- og frakoble påhængsvognen og kontrollere tekniske detaljer. Da kørekort til trailer er et tillæg til det almindelige kørekort til personbil B, skal du ikke til teoriprøve. Dog er køreprøven delt i to, hvilket betyder, du først skal kontrollere køretøjet og demonstrere din viden herom og i anden del foretage kørsel i trafikken.

Lær mere om kørekort til trailer

Hos Ross Køreskole er prisen for et B/E kørekort til stor trailer for private 5.400 kr. LIGE NU 5.200 kr. inklusive moms. For erhverv er det 4.320 kr. LIGE NU 4.160 kr. eksklusive moms. Tilmelder du dig uddannelsen til at erhverve et trailerkørekort Odense, får du:

• 3 timers teoriundervisning opdelt i 4 lektioner
  • 6 kørelektioner på vej samt efterfølgende køreprøve

Herudover er der udgifter til:

• lægeerklæring ved egen læge (ca. 300-500 kr.)
  • pasfoto (ca. 100-150 kr.)
  • gebyr til køreprøve (360 kr.)

Tilmeld dig allerede i dag et trailerkørekort Odense eller ring til os ved yderligere spørgsmål på tlf. 51 90 22 70 eller mrs@ross-koreskole.dk. Vi glæder os til at hjælpe dig godt i gang med dit kørekort til trailer.